Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Review Equilibra

Καλημέρα κορίτσια...σήμερα θα σας μιλήσω για κάποια προϊόντα που δοκίμασα από την εταιρία Equilibra Greece
Η Equilibra έχει μεγάλη γκάμα προϊόντων περιποίησης για το σώμα, τα μαλλιά, το πρόσωπο ακόμα και για τα δόντια.
Ένα από τα βασικά της συστατικά είναι η Aloe που όλες γνωρίζουμε πόσο ευεργετική είναι.
Εγώ δοκίμασα τρία από τα προϊόντα της.

Το πρώτο είναι η: Equilibra extra aloe dermo gel Με 98% Aloe Vera 
extra aloe dermo gel
Η περιγραφή της: Χρησιμοποιείται σε διάφορες περιπτώσεις όπου το δέρμα απαιτεί προστασία. Όπως: Γδαρσίματα, μετά από έκθεση στον ήλιο, ξηρά ούλα, φουσκάλες, κνησμό, ερεθισμένο δέρμα από το ξύρισμα. Επίσης θρέφει, αναζωογονεί και αναπλάθει και το υγιές δέρμα. Χωρίς parabens, petrolatum, οινόπνευμα. 
Η γνώμη μου: Εγώ έχω να πω για αυτό το προϊόν ότι αν το δοκιμάσετε θα το αγαπήσετε αμέσωςΕίναι ένα προϊόν που βοηθάει τα πάντα και έχει μια πολύ ελαφριά υφή σαν νεράκι που απορροφάτε αμέσως και είναι πολύ δροσιστικήΕνυδατώνει τέλεια και αφήνει πολύ πολύ απαλό το δέρμα. Το μόνο αρνητικό είναι το άρωμα του. Στη περιγραφή του λέει ότι δεν έχει άρωμα και έτσι είναιαλλά αφήνει μια ανεπαίσθητη περίεργη οσμή η οποία αν κατάλαβα καλά προέρχεται από την Aloe. Αυτό όμως δε με εμπόδισε να αγαπήσω αυτό το προϊόν. 

Το δευτερο προιον ειναι η: Equilibra shea butter κρέμα προσώπου αντιγήρανσης και εντατικής θρέψης.
Η περιγραφή της: Απαλή κρέμα προσώπου που απορροφάται εύκολα χωρίς να αφήνει λιπαρότητα στο δέρμα. Η υψηλή περιεκτικότητα σε βούτυρο καριτέ θρέφει βαθειά το δέρμα αφήνοντας το απαλό. Οι πολυφαινόλες κόκκινου σταφυλιού που περιέχει αντιμετωπίζουν τα σημάδια γήρανσης και βελτιώνουν την σφριγηλότητα της επιδερμίδας.
Η γνώμη μου: Εγώ λόγο του ότι σε λίγο καιρό κλείνω τα 27 όταν μου δίνετε η ευκαιρία να δοκιμάσω κρέμες σαν αυτή το κάνω για να έχω μια εικόνα  Η συγκεκριμένη παρ'όλο που αρχικά σου δίνει την αίσθηση ότι είναι παχύρρευστη όντως απορροφάτε σχετικά γρήγορα, βέβαια σε πολύ λιπαρές επιδερμίδες δε θα τη συνιστούσα. Σε γενικές γραμμές όμως μου άρεσε και βρήκα πολύ ωραίο και το άρωμα της.

Τέλος δοκίμασα την: Triple action toothpaste
aloe gel triple action toothpaste
Η περιγραφή της: Βοηθάει στην προστασία των δοντιών απο την τερηδόνα, την πλάκα και την ουλίτιδα-περιοδοντίτιδα. Χαρίζει δροσερή αναπνοή. Η equilibra εγγυάται: 97% φυσική σύνθεση, Χωρίς φθόριο, σακχαρίνη, SLS, parabens, αλλεργιογόννα και γλουτένη. Φυσικά συστατικά: Αλόε βέρα, εσκίνη–Καταπραυντική δράση στα ούλα και στον βλεννογόνο του στόματος. Q10- προστατεύει τα ούλα. Silica-Φυσικό λευκαντικό. Tea tree oil-φυσικό αντισηπτικό. Ξυλιτόλη-προστατεύει απο την πλάκα.
Η γνώμη μου: Αυτό που μου έκανε εντύπωση σε αυτήν τη οδοντόκρεμα είναι ότι μετά το βούρτσισμα έχω την αίσθηση ότι έκανε τα δόντια μου πολύ ''λαμπερά''. Γενικά με την λεύκανση δεν έχω πρόβλημα γιατί από τη φύση τους τα δόντια μου είναι λευκά αλλά με αυτήν την οδοντόκρεμα ''λάμπουν'' κιόλας. Αυτό που με χάλασε λίγο είναι η γεύση της, δε μου άρεσε ιδιαίτερα αλλά πιστεύω ότι είναι μια καλή οδοντόκρεμα.

Για όλα τα προϊόντα της Equilibra μπορείτε να επισκεφθείτε το site www.sigmaprotect.gr

Αυτά από εμένααν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα ή αν έχετε κάποια απορία περιμένω τα σχόλιά σας. 
Μην ξεχνάτε τον διαγωνισμό μου.
Φιλάκια πολλά!!!

Φωτογραφίες: www.sigmaprotect.gr

2 σχόλια:

  1. Η αλόη είναι θαυματουργή ……Την εταιρία ομολογώ ότι δεν την έχω ακούσει κάπου αλλά φαίνετε αρκετά ενδιαφέρουσα……

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια κάνει τα πρώτα της βήματα στην Ελλάδα...γενικά έχει πολύ καλά προϊόντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή