Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

Οι νικητές του διαγωνισμού!!!

Καλημέρα...τι κάνετε?...εγώ επέστρεψα από τις διακοπές μου και σήμερα στο πρώτο μου φθινοπωρινό Post θα σας ανακοινώσω με μεγάλη μου χαρά τους νικητές του διαγωνισμού που κερδίζουν από μια συσκευασία ophthalmic solution.

Οι νικητές είναι: Ευαγγελια Κολια, Sofia Σοφ, γιωτα κορωναιου, Σήφης Γρηγορίου, Alx Lightning, Χριστίνα, Δημήτρης Βίτσας, Σταυρούλα Douvropoulou, Lydia Αναστασιάδου, Χρύσα Ρεβύθη.
Παιδιά συγχαρητήρια και μη ξεχνάτε πως τα δάκρυα είναι απαραίτητα μετά τη χρήση του υπολογιστή  το έντονο διάβασμα και οτιδήποτε νιώθετε πως κουράζει και καταπονεί τα μάτια σας. 
Εγώ να ευχαριστήσω ιδιαίτερα την KITE HELLAS για τα προϊόντα που μου δόθηκαν για τον διαγωνισμό.
Φιλάκια πολλά!!!

Η κλήρωση έγινε μέσω του Random org.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου