Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Fresh Line-σειρά ΑΘΗΝΑ

Καλησπέρα κορίτσια ,,ξέρω πως τον τελευταίο καιρό τα posts μου είναι πολύ περιορισμένα αλλα αυτόν τον καιρό μετακομίζω και όπως αντιλαμβάνεστε δεν έχω δικό μου Internet, σύντομα όμως θα φροντίσω να αποκτήσω.
Στα δικά μας όμως. Πριν κάποιο διάστημα η εταιρία της Fresh Line μου έστειλε ένα δέμα που το ερωτεύτηκα, έχω εκφράσει πολλές φορες την αδυναμία μου για τα προϊόντα της και δεν είναι λίγα εκείνα που έχω δοκιμάσει.
Μέσα στο δέμα υπήρχαν πέντε προϊόντα της σειράς Αθηνά όπου στη φόρμουλα της έχει αντικατασταθεί το νερό με τσάι από οκτώ βιολογικά βότανα Κρήτης και βιολογικό νερό Σπειραίας.
Αφού λοιπόν τα δοκίμασα ήρθε η ώρα να σας μιλήσω για αυτά.
Πρώτα πρώτα: Ενυδατικη και αντιοξειδωτική κρέμα ημέρας για κανονικές προς ξηρές επιδερμίδες:
Η κρέμα αυτή διατηρεί την υγρασία στο δέρμα και βελτιώνει την ελαστικότητα της. Βασίζεται στη μελέτη αρχαίων ελληνικών συνταγών βοτανοθεραπειας και αρωματοθεραπείας.
Έχει μια ελαφριά υφή και απορροφάται πολύ γρήγορα με απαλό μασάζ, Είναι σχεδόν άοσμη και είναι κάτι που μου αρέσει ιδιαιτερα μιας και δε συμπαθώ την έντονη μυρωδιά σε κρέμες για το πρόσωπο. Επίσης παρόλο που απευθύνεται σε κανονικές προς ξηρές επιδερμίδες, εγώ που έχω λιπαρή την έχω βολευτεί ιδιαιτερα και μπορώ να πω πως δε μου δημιουργεί λιπαρότητα ενώ αισθάνομαι της ευεργετικές της ιδιότητες.

 
Ενυδατικό και αντιοξειδωτικό γαλάκτωμα καθαρισμού για ξηρές επιδερμίδες και ενυδατική και αντιοξειδωτική λοσιόν τόνωσης για ξηρές επιδερμίδες:
 

 Εγώ μιας και έχω λιπαρή επιδερμίδα δεν τα χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση, όμως σε εσάς που η επιδερμίδα σας είναι ξηρή τα συστήνω. Ένα γαλάκτωμα που έχει και αυτό απαλή υφή και είναι σχεδόν άοσμο, καθαρίζει την επιδερμίδα και αυτό το αισθάνεσαι από τη πρώτη στιγμή.

Μετά τον καθαρισμό με το γαλάκτωμα σειρά έχει η λοσιόν, δροσερή και ευεργετική, σας το λέω ειλικρινά, κάνει την επιδερμίδα να λάμπει.
 
Μάσκα μαλλιών Αθηνά:

Μόλις ανακάλυψα μέσα στο δέμα μου την μάσκα αυτή ενθουσιάστηκα, ήταν μια μάσκα που ήθελα εδώ και καιρό να αποκτήσω. Μιας και η σχέση μου με τα μαλλιά μου δεν είναι στα καλύτερα της αυτή την εποχή δεν έχασα χρόνο και την δοκίμασα αμέσως, μπορώ να πω ότι με άφησε ιδιαιτερα ικανοποιημένη και το λέω έτσι απλά γιατί με τις μάσκες μαλλιών είμαι πολύ αυστηρή, για να ικανοποιήσει απλά μια μάσκα τα δικά μου μαλλιά πρέπει να είναι απλά ΤΕΛΕΙΑ, και αυτή το κατάφερε.

 
Τέλος: ενυδατικη και τροφοτονωτικη κρέμα χεριών:

Πλούσια σε ελαιόλαδο και φυτικά βουτυρά που θρέφουν και περιποιούνται τα αφυδατωμένα και ταλαιπωρημένα χερια. Ακόμα μια υπέρ-χρήσιμη κρέμα από την σειρά Αθηνά. Ειδικά τον χειμώνα τα χερια έχουν ιδιαίτερη ανάγκη από ενυδάτωση και αυτή η κρέμα την προσφέρει. Η υφή της είναι πιο παχύρρευστη αλλα απορροφάται πολύ γρήγορα, έχει ένα ιδιαιτερα διακριτικό άρωμα και θα γίνει απόλυτος σύμμαχος μου τους κρύους μήνες του χειμώνα ο οποιος αναμένεται να είναι πολύ βαρής.

Αυτά ήταν λοιπόν κάποια από τα προϊόντα της σειράς Αθηνά. Εγώ ευελπιστώ να είμαι σύντομα εδώ με νέο post. Έως τότε φιλάκια πολλά!!!

2 σχόλια:

  1. Μαντυ μου!!!!!!!Πού είσαι κοριτσάκι???????
    Καλή μετακόμιση!
    Δεν είχα την τύχη να δοκιμάσω κάποιο απο τα παραπάνω,αλλά φαίνονται εξαιρετικά!!
    φιλάκιαααααα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ωραιο review δεν εχω δοκιμασει ομως κατι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή