Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

Γυαλιά οράσεως

Καλησπέρα κορίτσια,,τι κάνετε? 
Εχθές πήγα σε ένα κατάστημα οπτικών και παράγγειλα τα καινούρια μου γυαλιά οράσεως, τα οποία λάτρεψα... έτσι αποφάσισα να κάνω ένα post για τα γυαλιά οράσεως μιας που δεν είμαστε και λίγες οι κοπέλες που αναγκαζόμαστε να φοράμε σε καθημερινή βάση γυαλάκια.... 
Για μένα τα γυαλιά μου είναι αναπόσπαστο κομμάτι της εμφάνισής μου μιας και τα φοράω από τα 6 μου χρόνια, για πάνω από μια 20ετια δηλαδή καθημερινά... φακούς επαφής δεν έβαλα ποτέ και όταν ήμουν έτοιμη να κάνω laser απλά το μετάνιωσα, γιατί πλέον όταν βλέπω τον εαυτό μου στον καθρέφτη χωρίς τα γυαλιά είναι σαν να  βλέπω κάποια άλλη... 
Τα γυαλιά οράσεως δεν έχουν πάψει ποτέ να είναι μόδα, να είναι στυλ, ακόμα και κάποιοι που δεν έχουν πρόβλημα στην όραση τους επιλέγουν να τα φορούν από άποψη... χρωματιστά 'η μονόχρωμα, με λεπτό 'η χοντρό σκελετό, μεγάλα 'η πιο μικρά.

Σίγουρα τα αρνητικά στο να φοράει, μια κοπέλα ειδικά, γυαλιά, είναι πολλά. 
Πρέπει να προσαρμόζει με βάση αυτά το μακιγιάζ της, 
Πάντα στο budget της εμφάνισης της να είναι και αυτά, και πραγματικά τα γυαλιά δεν τα λες και φθηνά.
Υπάρχει ο κίνδυνος να διαλέξουμε το λάθος σχέδιο και να καταστραφεί η όλη όψη μας.
Όταν όμως τα γυαλιά είναι τα σωστά και όταν ξέρουμε πως να τα φορέσουμε και όχι να ''μας φορέσουν'' τότε μπορούν να γίνουν σύμμαχοί μας, να μας δώσουν στυλ και... άποψη!!!
Δεν είναι τυχαίο που πολλοί celebrities έχουν εμφανιστεί με γυαλιά οράσεως.
Stars που δείχνουν κούκλες με γυαλιά μυωπίας!
Όπως και να έχει πάντως, είτε μας αρέσουν είτε όχι τα γυαλιά, τα μάτια μας απαιτούν μεγάλη προσοχή... όλα εκείνα που μας έλεγαν οι μαμάδες μας από μικρά..να μην καθόμαστε κοντά στην τηλεόραση, να μην τρίβουμε τα μάτια μας αλλά και να μην είμαστε πολλές ώρες μπροστά από μια οθόνη (όσο αυτό είναι εφικτό) και το πιο σημαντικό να τα προστατεύουμε από τον ήλιο, είναι ουσιαστικά για την υγεία των ματιών μας,, και εγώ προσωπικά, αν και λατρεύω πια αυτά τα βιτρινάκια, θα προτιμούσα να τα φοράω μόνο για άποψη...
φιλιά και καληνύχτα!!!


φωτογραφίες google.





2 σχόλια:

  1. Τι γλυκο κ ομορφο τελος σε αυτο το ποστ...ηθελα κ γω ν φοραω γυαλια πιο μικρη.κ μαλιστα πιεζα τη μητερα μ ν πηγαινουμε καθε 3 κ λιγο στον οφθαλμιατρο μηπως κ χρειαζομαι γυαλια..τωρα βεβαια μ φυγε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα...εγω το αντίθετο δε τα ήθελα με τίποτα... ήμουν μικρή και ντρεπόμουν, μέχρι που τελικά τα αγάπησα!
      σ'ευχαριστω,, φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή