Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016

Εύκολη σπιτική συνταγή για μαρμελάδα πορτοκάλι

Δε ξέρω για εσάς αλλά κάθε φορά που μπαίνει ο χειμώνας γεμίζει η κουζίνα μου με πορτοκάλια, πέρα από τη πορτοκαλιά που έχω στον κήπο μου όλοι όσοι με επισκέπτονται μου φέρνουν και πορτοκάλια από τη δική τους πορτοκαλια,,φυσικα είμαστε στην Ελλάδα και αγαπάμε πολύ τα πορτοκάλια, αλλά πόσα να φας βρε παιδί μου? γι αυτό κι εγώ τα κάνω μαρμελάδα, μια υπέροχη πανεύκολη μαρμελάδα που στο σπίτι τη τιμάμε ιδιαίτερα.
Υλικά: (Για ένα μεγάλο γυάλινο βαζάκι)
4-5 μέτρια πορτοκαλια
1 κιλο ζαχαρη
Λίγη κανελα
1 φακέλακι βανίλια
Χυμό απο ενα μικρό λεμόνι

Εκτέλεση:
Πλένουμε πολύ καλά τα πορτοκάλια, παίρνουμε το ξύσμα τους (όχι το λευκό μέρος, πικρίζει). Έπειτα ξεφλουδίζουμε από το λευκό μέρος και τη ψίχα των πορτοκαλιών και την χτυπάμε πολύ καλά στο μπλέντερ, τη ρίχνουμε στη κατσαρόλα μαζί με το ξύσμα και τη ζάχαρη σε υψηλή θερμοκρασία, μόλις πάρει βράση χαμηλώνουμε τη φωτιά και αφήνουμε να βράσει για 20-25 λεπτά ανακατεύοντας συχνά μέχρι να πήξει όσο θέλουμε. Ρίχνουμε την κανέλα, τη βανίλια και το λεμόνι και βράζουμε για 2 λεπτά ακόμα,, ενώ είναι καυτη γεμίζουμε σε καυτό αποστειρωμένο βάζο το κλείνουμε καλά και το γυρνάμε ανάποδα για να φύγει ο αέρας και να σφραγίσει το βάζο μέχρι να κρυώσει. Όταν την ανοίξουμε για πρώτη φορά τη συντηρούμε στο ψυγείο

tips & info:

  • Aν δε θέλετε τόση ζάχαρη μπορείτε να βάλετε λιγότερη αλλά να ξέρετε πως όσο λιγότερη ζάχαρη βάλετε τόσο πιο ξινή θα βγει η μαρμελάδα, εγώ στη δική μου κρατάω λίγο το χέρι μου και το αποτέλεσμα μου αρέσει, επίσης μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και καστανή ζάχαρη
  • Καλό θα είναι ο βρασμός να μη ξεπερνάει τα 20-25 λεπτά γιατί έτσι τα πορτοκάλια θα αρχίσουν να χάνουν τις βιταμίνες τους, έχετε επίσης κατά νου ότι όταν η μαρμελάδα κρυώσει κάλα πήζει ακόμα παραπάνω.
  • Ένας απλός τρόπος για να αποστειρώσετε τα βαζάκια σας είναι να τα πλύνετε πολύ καλά, να τα αφήσετε να στεγνώσουν και να τα βάλετε ανοιχτά, μαζί και τα καπάκια, στο φούρνο στους 90-100 βαθμούς και τα αφήνετε να πιάσουν τη θερμοκρασία (φυσικά μιλάμε για γυάλινα βάζα και μεταλλικά καπάκια)
Φωτογραφία: Google

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου