Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2016

Σαμπουάν & Conditioner Φροντίδας και Επανόρθωσης LAVERA

Περιμένοντας την αλλαγή του χρόνου όμορφες μυρωδιές μας κατακλύζουν όχι μονό στη κουζίνα, αλλά και στην ομορφιά. Η LAVERA είναι εδώ με την υπέροχη σειρά περιποίησης μαλλιών και εγώ σας παρουσιάζω δυο από τα προϊόντα της σειράς που έχουν σαν άρωμα τους το μεθυστικό τριαντάφυλλο.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:
Σαμπουάν&Conditioner Φροντίδας και Επανόρθωσης:
Για ξηρά, ταλαιπωρημένα μαλλιά με Βιολογικό Τριαντάφυλλο & Πρωτεΐνη
Μπιζελιού. Εντατική φροντίδα για ευκολοχτένιστα μαλλιά
Τα προϊόντα Φροντίδας & Επανόρθωσης είναι εμπλουτισμένα με βιολογικό τριαντάφυλλο
και πρωτεΐνη μπιζελιού. Αυτή η συνταγή βοηθά στην αναδόμηση των κατεστραμμένων
τμημάτων της τρίχας, αλλά και στην ενίσχυση της δομής της.
Βιολογικό Τριαντάφυλλο:
Ενυδατώνει, λειαίνει και επισκευάζει τη δομή της τρίχας
Πρωτεΐνη Μπιζελιού:
Με την πρωτεΐνη μπιζελιού, η τρίχα λαμβάνει ακριβώς 
το επίπεδο ενυδάτωσης που χρειάζεται.
Τα μαλλιά γίνονται απαλότερα και εύκολα να χτενιστούν,
 το οποίο διευκολύνει πολύ το styling.
χωρίς σιλικόνη!!!
Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ:
Πολύ ανάλαφρη υφή τόσο στο σαμπουάν όσο και στο conditioner κάτι που με ευχαρίστησε ιδιαίτερα μιας και έχω λιπαρή τρίχα και ειδικά από τα conditioner έχω πολλές απαιτήσεις. Ιδιαίτερα αυτή την περίοδο λόγο εγκυμοσύνης έχω κάποια προβλήματα με τη τρίχα μου, λιπαρή ρίζα και ξερές άκρες, και έτσι τα μαλλιά μου ήταν ένα πραγματικό test για αυτά τα προϊόντα τα οποία κάνουν τελικά αυτό που υπόσχονται. Όταν στεγνώνω τα μαλλιά μου τα χτενίζω με μεγάλη ευκολία, οι άκρες μου είναι απαλές και νιώθεις ένα διακριτικό άρωμα τριαντάφυλλου. Μου αρέσει επίσης που παρότι είναι προϊόντα επανόρθωσης δεν ενισχύουν τη λιπαρότητα στη τρίχα.
Μέρες που είναι κάντε ένα δώρο στον εαυτό σας αλλά και στους αγαπημένους σας επιλέγοντας κάποιο από τα προιόντα περιποίησης μαλλιών της LAVERA.
www.lavera.gr/hair

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου